18. joulukuuta 2015

CLXV - Suorastaan hävettää kirjoittaa näin harvoin

Moi.
Hengissä ollaan. Mun aikaa on vieneet monet asiat. Ymmärrettävästi eniten on aikaa vienyt näiden kahden ihanan pienen murun hoitaminen.


Tässä välissä olen myös käynyt sovitteluissa oikeudessa, perustanut yhdistyksen, vaihtanut alaa pois hoitoalalta, sekä palannut yhteen Goosen kanssa. :) 

Eli elämä oikeastaan rullaa aika kivasti. 

Yhdistys on siis Turun Seudun Mamit ry, joka toimii fb-ryhmän pohjalta, mutta halusimme rekisteröityä, voidaksemme tukea entistä paremmin ryhmämme jäseniä, äitejä. 
Tässä mm. joulukuun aikana olemme pyörittäneet MLL:n Varsinais-Suomen piirin Leikkilän perhekahvilaa kauppakeskus Forumissa hyvin tiiviissä yhteistyössä. 

Halloweenin aikaan olin Nenäpäivä-tempauksessa, Kakola goes Halloween V:ssä mukana. Saimme kerättyä Nenäpäivään huikean 10000e:n potin täysin vapaaehtoisvoimin! 
kuva: Ville-Matias Emil
tämän kuvan otin ihan itse... :D




 Kaarle-rakas on pieni, ketterä ja lähes aina iloinen pikkukaveri. Painoa on n. 8 kiloa, ja ensimmäinen hammaskin suvaitsi puhjeta 11-kuukautisen elon kunniaksi. 
Hän ottaa muutamia askeleita ilman tukea, mutta pääosin liikkuu tukia pitkin ja kontaten. 
Isoveli on hänen idolinsa ja isoveli on tarkka, ettei pikkuveli unohdu tai jää paitsi.
Pojat ovat nyt siirtyneet samaan huoneeseen nukkumaan ja olen itsekin nyt saanut nukuttua, kun ei ole tarvinut toimia baarina parin tunnin välein.. :) 

En malta odottaa, miten ihana pikkuhurmuri tästä(kin) pojasta tulee!




Itse tosiaan aloitan Alexandriassa töissä tammikuun alussa, jännittää toden teolla, mutta eiköhän oikealla asenteella pärjää missä vain! 
Olen niin innoissani siitä, että saan vihdoin pukeutua muuhunkin kuin t-paitoihin ja pitkiin housuihin. Ei enää kakkaa työajalla! Jippii!

Ja mustahan tulee lähes normaali ihminen, toimistotyöaika. Huhhuh. En olisi uskonut. Vuosi 2015 on ollut uskomaton.

Olen laihtunut nelisenkymmentä kiloa, kasvattanut kahta ihanaa poikaani, löytänyt onnea, saanut vierelleni ihmisen, jota olen ikävöinyt... 
Kaikki tuntuu menevän oikein mallikkaasti.

En nyt tiedä mitä muuta vielä kertoisin, saa kysyä mitä mieleen tulee.. Pahoittelen blogitaukoa todella <3 (en lupaa, että postaustahti päätä huimaa tämän jälkeenkään, mutta ehkä tämä tästä!)

1 kommentti:

  1. Valtavasti kuulumisia kertynyt ja mikä mukavinta: positiivisia. Onnea ja menestystä myös jatkoon. Vähän pitkät piuhat mulla, näin tämän vasta tänään :o

    VastaaPoista

Tervetuloa lukemaan, jätäthän kommenttiakin. :)
Julkaisen kommentit heti luettuani ja vastaan niihin, kun menen seuraavan kerran koneelle.